چگونه برای درمان هیپوکلسمی در CKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان هیپوکلسمی در CKD

چگونه برای درمان هیپوکلسمی در CKD؟ بیماری مزمن کلیه یک بیماری پیشرونده است، به عنوان بیماری توسعه یافته، بسیاری از عوارض این بیماری را یک به یک به نظر می رسد، و هیپوکلسمی یکی از آنها است.
هیپوکلسمی بازتابی از سطوح پایین کلسیم سرم در خون است. بیشتر به طور خاص، سطوح سرمی کلسیم کمتر از 2.1 میلی مول / L یا 9mg / DL. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه عملکردهای زیادی قابل توجه است. یکی از آنها در حفظ تعادل هیپوکلسمی و فسفر است. اگر هیپوکلسمی رخ می دهد، فسفر بیشتر می شود. زبان علاوه بر این، ما کلسیم و فسفر را از رژیم غذایی ما است. زباله سوخت و ساز بدن بسته به فیلتراسیون کلیه است. اما در حال حاضر، بیماری مزمن کلیوی اشاره به آسیب کلیوی که مشکلاتی را برای کلیه به ارمغان می آورد در تکمیل کل کار خود را. تابع فیلتراسیون ناکارآمد کلیه منجر به رسوب hypophosphate در خون است. بنابراین تابع پاراتیروئید تحت تاثیر قرار است، همان تولید ویتامین D پاراتیروئید تنظیم سطح کلسیم در خون می شود. بالاتر از همه، هیچ مشکل در فهم هیپوکلسمی در بیماری مزمن کلیه وجود دارد. به منظور درمان هیپوکلسمی، ما نیاز به درمان بیماری مزمن کلیه در وهله اول.
چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه؟
تصفیه خون یکی از نظریه های پیشرفته ترین در چین است. این است که بسیاری فن آوری های پیشرفته. مزیت، در مقایسه با دیالیز، این است که حذف هر نوع زباله و مواد سمی در بدن ما است. با کمک تصفیه خون، خون روشن بار کمتری برای کلیه بنابراین حفاظت از توابع باقی مانده کلیوی و ایجاد محیط زیست بهتر برای خود بازیابی و بازسازی خود می دهد.
همکاری با طب میکرو چینی Osmotherapy (که در درمان بیماری های کلیوی بسیار موثر)، این درمان می تواند بیماری های کلیوی نیز کنترل می کند. اگر بیمار در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است فرصت آن را معکوس کنید.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: